لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کیه لینی : هدف ما کلین شیت و کسب پیروزی است؛  به تنهایی نمی توان هری کین را مهار کرد

کیه لینی : هدف ما کلین شیت و کسب پیروزی است؛ به تنهایی نمی توان هری کین را مهار کرد

جورجیو کیه لینی مدافع مستحکم یوونتوس در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار با تاتنهام در چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و راجع به مسائل زیادی صحبت کرد.

 

بیانکونری فردا در دور رفت مرحله یک هشتم در تورین به مصاف تاتهام خواهد رفت و مهاجم تیم ملی انگلیس در مصاحبه مطبوعاتیش گفت که در اولین بازی ملی خود جورجیو کیه لینی تکل خشنی از وی پذیرایی کرده است. جورجیو کیه لینی در پاسخ به این موضوع اظهار داشت:

 

من این تکل را خیلی به یاد ندارم، اما به یاد دارم که آن مسابقه در تورین انجام شد.

 

کیه لینی ادامه داد:

 

او قطعا یک مهاجم عالی است، اما آن تکل عمدی نبوده است و هدف زدن کین نبوده است. به نظر من او در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان جهان است و بازیکنی است که مورد توجه مردم قرار گرفته و مردم زیاد از او صحبت می کنند. من توانستم او را به درستی قضاوت کنم زیرا در آن بازی من او را به عنوان یک مهاجم بزرگ در نظر گرفتم و حالا او تبدیل به یک بازیکن برتر بین المللی شده است.

 

جورجیو کیه لینی در ادامه گفت:

 

من خیلی متکبر نیستم و فکر می کنم که مهار هری کین بصورت تنهایی و فقط به وسیله من تقریبا غیر ممکن است. من این امیدواری را دارم که یوونتوس می تواند تاتنهام را متوقف کند. درگیری های یک به یک مهم هستند اما تمام تیم ها باید بهترین کار را برای محدود کردن هری کین انجام دهند. ما نباید فکر کنیم که تاتنهام فقط هری کین است چون آنها یک تیم کامل هستند. فردا یک بازی بسیار سخت خواهد بود، این دور حذفی است و ما نمی توانیم بیش از این برای بازی صبر کنیم.

 

بازی فردا رو چطور پیش بینی می کنید؟

 

اولویت ما اینست که در پایان بازی فردا کلین شیت کرده باشیم اما این امر آسان نخواهد بود زیرا این تیم گل های زیادی به ثمر رسانده و مهاجمین قدرتمند زیادی را در اختیار دارد بنابراین ما سعی خواهیم کرد آنها را به صورت تیمی به بهترین نحو متوقف کنیم. ما ممکن است در دوئل های نفر به نفر پیروز شویم اما تیم چیزی است که ما را قادر به پیشرفت بزرگ می کند، تا در مسابقات زیادی بازی کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. هرچه فضای کمتری به آنها بدهیم بهتر خواهد بود. آنها دارای ویزگی های مختلفی هستند، ما این بازیکنان را می شناسیم، برخی از آنها را دیده ایم و در مقابل تعدادی از آنها بازی کرده ایم. آنها به صورت شانسی و اتفاقی به اینجا نرسیده اند، بازی فصل گذشته آنها در مقابل چلسی و کسب نتیجه ای عالی در آن بازی را به یاد می آوردم. آنها در حال رشد و پیشرفت زیادی هستند.

 

جورجیو کیه لینی در پایان گفت:

 

فردا ما می خواهیم بهترین عملکردمان را با احترام و فروتنی زیاد به نمایش بگذاریم. ما از این موضوع آگاهیم که این اولین گام در مسیر رسیدن به فینال است و من امیدوارم که در ماه می در کیف و در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: